Retourneren en garantie

Retourneren

Het kan natuurlijk gebeuren dat de items niet passen of niet naar verwachting zijn. Laat het ons dan weten. We passen het graag voor je aan of je kunt het ruilen voor een ander artikel.

Mocht je je bestellingen willen ruilen of retourneren dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Let op: op maat gemaakte items en gepersonaliseerde items kunnen niet worden geretourneerd.

Zo kun je retourneren:

  • [Download het retourformulier], vul deze in en voeg het bij je bestelling. Je kunt het ook mailen naar [email protected]
  • Het retourneren van een bestelling is op eigen kosten. Je kunt het afgeven bij een bezorgdienst naar keuze.
  • (!) Zorg er wel voor dat de items netjes ongedragen, ongewassen en onbeschadigd met aangehecht kaartje worden teruggestuurd. Ontvangen wij de kleding niet in deze staat dan kunnen wij de retour helaas niet accepteren.
  • Zodra het pakket weer bij ons binnen is maken wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen weer naar je over. Wil je iets ruilen? Dan ontvang je van ons een nieuwe track-en-trace code als we je bestelling verzenden.

Garantie

Wij besteden veel aandacht en liefde aan het maken van jouw bestelling! Toch kan het voorkomen dat een artikel beschadigd aankomt. Laat het ons dan zo snel mogelijk weten door een mailtje te sturen naar [email protected]. We vinden graag een passende oplossing!

Mocht een item inderdaad onder de garantie vallen dan kan het retour gezonden worden zoals hierboven beschreven staat. Uiteraard vergoeden wij dan de retourkosten.

Klachten

Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Dan horen wij het graag! Stuur een mailtje naar [email protected] en wij zorgen zo spoedig mogelijk (binnen 3 werkdagen) voor een oplossing of een termijn waarbinnen de klacht behandeld wordt.

Bent je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).